Instrukcja dla pielęgniarek i położnych jak należy założyć konto w SMK

Rejestracja na portalu System Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych.

Procedura założenia konta na portalu SMK jest bardzo prosta.

Należy wejść na stronę https://smk.ezdrowie.gov.pl/ i kliknąć załóż konto:

 

 

Wypełniamy wniosek o założenie konta użytkownika a następnie naciskamy przycisk złóż wniosek o założenie konta.

UWAGA!: Podczas wypełniania wniosku należy pominąć pole „opcjonalny identyfikator p2”


 

UWAGA! Pojawi się komunikat:

 

Na podany we wniosku adres e-mail przesłana zostanie informacja na temat założonego w SMK konta oraz informacja o założeniu konta na P2 SA.

W wiadomości dotyczącej założenia konta na P2 SA zostanie przesłane hasło, które należy zmienić podczas pierwszego logowania (szczegóły procesu zostaną wskazane w wiadomości od P2 SA).

 

Logowanie do portalu System Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych.

Należy ponownie wejść na stronę https://smk.ezdrowie.gov.pl/ i kliknąć przycisk zaloguj w P2

 

 

 

Następnie klikamy Login/Hasło i za pomocą hasła które otrzymaliśmy na adres e-mail podany we wniosku logujemy się. (loginem jest adres e-email)


Po zalogowaniu się do systemu będziemy mieli możliwość wyboru kontekstu pracy (po założeniu konta będziemy mieli tylko jedną rolę), którą należy wybrać

Po wybraniu roli zerowej należy kliknąć na kafelek Wnioski o modyfikację uprawnień

Na kolejnej stronie klikamy Nowy wniosek o modyfikację uprawnień

o wypełnieniu pól we wniosku o modyfikację uprawnień należy w części dodatkowe informacje zaznaczyć następujące pozycje:

Jako grupa biznesowa odpowiednio:

  • Pielęgniarka
  • Położna

Grupa funkcjonalna:

  • Użytkownik

Jednostka akceptująca wniosek:

  • OIPiP

i klikamy wybierz

Na wyświetlonej liście Okręgowych Izb Pielęgniarek i Położnych wyszukujemy Izby do której aktualnie należymy i klikamy na przycisk w kolumnie akcje a następnie po rozwinięciu w przycisk wybierz.

Po wybraniu Okręgowej Izby klikamy dalej

Na następnej stronie podajemy dane o numerze PWZ (Numer PWZ składa się z 7 cyfr plus litera A lub P na końcu) a w liście specjalizacji dane o ukończonych kształceniach. Pole tytuł naukowy uzupełniamy tylko w przypadku posiadania tytułu profesora.

Następnie klikamy zapisz i powinniśmy zobaczyć komunikat:

 

Po kliknięciu dalej należy wybrać opcję podpisania wniosku w zależności od posiadanych podpisów:

  • Podpis EPUAP (bez konieczności przychodzenia do OIPiP). (szczegółowe informacje na temat profilu zaufanego można zobaczyć tutaj http://epuap.gov.pl/wps/portal
  • Podpis kwalifikowany (bez konieczności przychodzenia do OIPiP).
  • Wniosek papierowy (najpierw drukuj potem złóż wniosek papierowy, konieczna wizyta w OIPIP).

Po podpisaniu wniosku zobaczymy potwierdzenie o poprawnym wykonaniu akcji.

Teraz musimy poczekać aż Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych zweryfikuje wniosek. Jeśli wszystkie dane będą poprawnie wprowadzone to po kolejnym zalogowaniu oprócz roli zerowej będą mogli Państwo wybrać rolę Pielęgniarki/Położnej na której będą mogli Państwo już pracować w systemie. 

Składanie wniosku na szkolenie za pomocą SMK.

Po zalogowaniu się na swoje konto w systemie SMK należy kliknąć na: „Dane o planowanych szkoleniach”

Następnie należy pamiętać o poprawnym wybieraniu i wypełnianiu wszystkich wymaganych pól.

Po wpisaniu wszystkich wymaganych informacji oraz załączeniu pliku (np. pdf, jpeg) z aktualnym zaświadczeniem o zatrudnieniu, klikamy na przycisk „Zapisz”.

To jest dopiero tzw. „Szkic” wniosku. W kolejnym oknie SMK należy kliknąć w swój wniosek poprzez przycisk „Szczegóły” i po przewinięciu go do końca strony kliknąć na przycisk „Wyślij”.

 

W kolejnych okienkach klikamy „Wyślij” i „Dalej”, aż do pojawienia się okienka z naszym wnioskiem, ale już ze statusem „Do weryfikacji”.

 

Czy nasz wniosek na szkolenie został pozytywnie zweryfikowany sprawdzamy już przy następnych logowaniach poprzez kafelek „Wnioski na szkolenia”.

Regulamin Newslettera


 
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z Newslettera przesyłanego przez:

Wyższa Szkołę Zarządzania w Częstochowie

ul. 1 Maja 40, 42-200 Częstochowa

 

1. Newsletter jest wysyłany na zarejestrowany przez użytkownika adres poczty elektronicznej, zawiera

informacje związane z aktualną działalnością Wyższej  Szkoły Zarządzania w Częstochowie  (WSZ).

2. Otrzymywanie Newslettera jest dobrowolne i bezpłatne, jest on wysyłany drogą elektroniczną

w postaci listu elektronicznego.

3. Zarejestrowany użytkownik w każdej chwili może zrezygnować z dalszego otrzymywania

Newslettera poprzez wypisanie podanego przez siebie adresu z listy mailingowej.

4. Podanie adresu mailowego na stronie Wyższej  Szkoły Zarządzania spowoduje automatyczne

przesłanie na niego e-maila z linkiem potwierdzającym rejestracje i aktywującym usługę newslettera.

Otworzenie przesłanego linku będzie równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.

5. WSZ nie będzie udostępniał powierzonych jej adresów poczty elektronicznej osobom trzecim.

6. WSZ ma prawo do zmiany zapisów regulaminu, z uzasadnionych przyczyn, o czym niezwłocznie

poinformuje zarejestrowanych użytkowników.

7. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 1 stycznia 2014 r .

  

Oświadczenia znajdujące się w treści e-maila z linkiem potwierdzającym rejestracje:

Kliknięcie w powyższy link jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie newslettera

i przetwarzanie danych osobowych przez Wyższą  Szkołe Zarządzania.

Zapoznałem/-am sie z treścią regulaminu newslettera dostępnego na stronie Wyższej  Szkoły Zarządzania i w pełni akceptuje jego wszystkie postanowienia. 

 

Informacja - Pielęgniarstwo

 

Kierunek: Pielęgniarstwo

- studia stacjonarne I-go stopnia 8 semestralne (licencjackie)

 

Studenci mogą ubiegać się o przyznacie pomocy materialnej, która pokrywa w całości koszty nauki.

- stypendium socjalne

- zapomogę

- stypendium Rektora dla najlepszych studentów (po I-szym roku studiów)

- stypendium dla osób niepełnosprawnych

 

Warunkiem przyjęcia na studia jest złożenie w dziekanacie kompletu dokumentów:

kwestionariusz osobowy (.doc)

- świadectwo dojrzałości (oryginał lub odpis)

- świadectwo ukończenia szkoły średniej (oryginał lub odpis)

- zaświadczenie lekarskie

- ksero dowodu osobistego

- cztery zdjęcia legitymacyjne

- opłatę rekrutacyjną

Opłata czesnego może być dokonywana w  ratach w terminach określonych przez Uczelnię.

Dodatkowe informacje